sobota, 8 kwietnia 2017

MY 18th BIRTHDAY!




Będąc małym dzieckiem marzyło mi się dorosłe życie.
Wymarzona praca, dom, dużo pieniędzy, podróże po świecie, kochająca rodzina i kot.
Z czasem doszła nauka, a chęć wkroczenia w dorosłe życie nie przybierała kolorowych scenariuszy.
No bo heeloł nastolatki balują...


Jednak tak nie jest...
18 lat co prawda świadczy, że jesteśmy dorosłymi ludźmi, ale tylko fizycznie.
Tak na prawdę dorosłość świadczy o naszej psychice.
Przejęcie "pałeczki" po rodzicach, którzy zawsze załatwiali za nas sprawy.
Teraz musimy zadzwonić sami do lekarza, umówić się na wizytę i zacząć myśleć o przyszłości.
Zaczęłam myśleć bardziej o sobie, że trzeba się zacząć usamodzielniać.
Nic w życiu nie jest podane na tacy, a na sukces trzeba zapracować.


Swoją "dorosłą" drogę rozpoczęłam z najbliższymi mi ludźmi, z rodziną i przyjaciółmi.
Bardzo się cieszę, że mogli być ze mną w tym szczególnym dla mnie dniu.
Jestem bardzo wdzięczna rodzicom za to, jaka jestem, jak mnie wychowali.

Jeśli chodzi o imprezę urodzinową to moja odbyła się w Spółdzielni Mieszkaniowej w moim rodzinnym mieście.
Od początku mieliśmy wizję jak to wszystko będzie wyglądało.
Przygotowania trwały od kilku miesięcy, zbieranie dekoracji trochę zajęło.
Motywem przewodnim było złoto, czerń, biel w dodatku z kropkami i paskami.
Niektóre dekoracje robiliśmy sami uważam, że jest to super inicjatywa, żeby mieć coś swojego na imprezie.
Zrobiliśmy również winietki na talerzyki z zabawnymi tekstami.
Zrobiliśmy również swój własny Słodki Stół, który wszystkich zachwycił.
Na stole znalazły się domowe wypieki - muffinki, owoce oraz inne słodkości.



Torta upiekła dla mnie mama, który również nie minął się z koncepcją urodzin.


Jeśli chodzi o mój strój, to na początku miałam czarne body i do tego złotą spódnicę, natomiast później przebrałam się w czarną sukienkę, którą możecie zobaczyć poniżej.


Dziękuję bardzo Nuvenafashion za przepiękną sukienkę w tym szczególnym dla mnie dniu.






Zapraszam Was do krótkiego skrótu z moich urodzin:



A Wy przed 18-stką czy już po?
Jak Wy spędziliście ten dzień?


Zapraszam Was do obserwowania bloga, żeby być na bieżąco.
Zostawcie też link do Was na pewno zajrzę. 

Buziaki...
Lisek

8 komentarzy:

  1. Ja swoja mialam 2 miesiace temu. W sumie mialam dwie bo osobno z swietowalam z przyjaciolmi i osobno z rodzina. Ale bylo naprawde swietnie. Co prawda robilam w domu ale z taka ekipa jak moja mogpabym rownie dobrze robic pod mostem i a byloby tak samo wspaniale! Mialam disco zarowke xD porzyczylam wieze a z racji tego ze nie slucham muzyki kumple wyslali mi rozne piosenki xD
    Na poczatku nie chcialam miec 18stki ale teraz nie zaluje ze ja zrobilam. I dostalam najlepszy prezent na swiecie - wydrukowali i oprawili ksiazke ktora napisalam!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    biblioteka-feniksa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne podziękowanie dla rodziców, widać że ich bardzo kochasz! Super zdjęcia:) Przede mną jeszcze trochę przed osiemnastką, ponad pół roku.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już daaaawnobpo 18, ale ciągle młoda :D przesyłam może spoznione ale jednak pozytywne życzenia 💙

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze chciałam mieć takie balony na urodziny! :D

    zapraszam do siebie! :)
    http://www.szmaratka.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Ja swoją osiemnastkę miałam dwa lata temu. Pamiętam, że również dużo dekoracji wykonywałam własnoręcznie, jak również zaproszenia. U mnie motywem przewodnim była Alicja w Krainie Czarów, a goście musieli ubrać się w kolorze czerwieni, bieli lub czerni. Impreza miała dzięki temu swój niepowtarzalny klimat, a moi znajomi wspominają ją do dziś :)) Ach, kiedy to wszystko zleciało... Zobaczysz, od 18. życie nabiera rozpędu! Najlepsze, spóźnione życzenia urodzinowe. Korzystaj z życia najlepiej jak możesz! :)


    Pozdrawiam, irrytacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja 18 stka już dawno za mną. Podoba mi sie pomysł ze slodkim stołem. http://recenzje-kosmetyczneuli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie zrobiony filmik, a i jeszcze wszystkiego dobrego z okazji 18-nastych urodzin, możemy wraz z moją dziewczyną ci pozazdrościć imprezy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie zrobiony filmik, a i jeszcze wszystkiego dobrego z okazji 18-nastych urodzin, możemy wraz z moją dziewczyną ci pozazdrościć imprezy.

    http://mytruetherapy.blogspot.com/2017/04/zycie-rolnika.html

    OdpowiedzUsuń