środa, 13 lipca 2016

#WriteYourOwnStory | The WOODSTORY


  Nie wiem jak Wy ale ja uwielbiam bransoletki a szczegolnie gdy są one spersonalizowane do upodobań, charakterów naszych i  bliskich.

Ale osobiście nigdy nic ciekawego nie mogłam znaleźć co odpowiadałoby mojemu charakterowi



Aż do momentu gdy trafiłam na firmę The Wood Story która pomaga nam spersonalizować swoja bransoletkę poprzez wybór zawieszek oraz sznurka



Jeśli chodzi o kombinacje bransoletek mamy ich mnóstwo i asortyment jest przeogromny
Pomaga nam to też poszerzać swoją wyobraźnię i tworzyć własne unikalne kombinacje których na pewno każda dziewczyna Wam pozazdrości.


Mało tego bransoletki są unisexem czyli nie są przeznaczone tylko dla dziewczyn i dla chłopaków róznież można stworzyć piękne bransoletki

Poniżej są bransoletki które sobie skomponowałam


szary sznurek i akrylowa zawieszka z sercem i znakiem nieskończoności


czerwony sznurek i akrylowa truskawka


jasno różowy sznurek wraz z drewnianym bucikiem, lusterkiem oraz napisem Barbie





biały sznurek i drewniane piórko oraz kompas


Każda z tych bransoletek ma dla mnie znaczenie , opisuje mnie po części
Jestem wdzięczna The Wood Story że dzięki nim mogłam opisać swoją historię bransoletkami


Dajcie znać czy słyszeliście o tej firmie
I czy skusicie się na zakup bransoletek 
Uważam że to idealny pomysł na prezent




2 komentarze: