niedziela, 29 marca 2015

3 sposoby na dodatki do twojego pokoju | DIY



Dzisiaj przychodzę do Was z trzema dodatkami które upiększą Wasz pokój :)
Bez zbędnego rozpisywania się przejdźmy do dodatków.

SPOSÓB NA NUDNĄ ŚCIANĘ- MOTYLKI




 Pierwszym dodatkiem który zrobicie sami są motylki. Więc zaczynamy !


Potrzebne nam będą:
- kolorowe kartki najlepiej z brystolu
- nożyczki
- szablon motyla 
- masę mocującą lub taśmę papierową


1.Przygotowujemy szablony, motylki wyglądają fajnie gdy są różnej wielkości


 2. Kartkę z brystolu zaginamy i odrysowujemy pół motyla


 3.Wyciamy

 Ja zrobiłam również kremowe motylki

 4. No i mocujemy nasze motylki na ścianie

 Mojemu kotu się podobają, a Wam? :)

Zdjęcia na ścianie
Drugim dodatkiem są zdjęcia na ścianie, czasami nie mamy tylu ramek na zdjęcia żeby je postawić albo po prostu nie macie miejsca. A to tego sposobu wystarczy kawałek ściany ;)

Będą nam potrzebne:
-zdjęcia 
-spinacze do bielizny
-sznurek
-nożyczki
- masę mocującą lub taśmę papierową

1.Przygotowujemy zdjęcia




 2.Znajdujemy miejsce na ścianie i mocujemy :)



TWÓJ WŁASNY INICJAŁ
Do tego trzeciego dodatku zainspirowały mnie zdjęcia z Tumlr'a i Pinterest'a.
Czyli te:

1.Wycinamy sobie z kartonu szablon litery lub napisu i wycinamy 
2.Następnie zależnie od efektu przyklejamy za pomocą gorącego kleju sztuczne kwiaty lub malujecie i dodajecie dodatki



Dajcie znać czy post Wam się spodobał 
Napiszcie mi również jakie posty chcielibyście zobaczyć na blogu
P.S Wybaczcie za słabą jakość zdjęć ale wena nadeszłą wieczorem a przy sztucznym świetle ciężko zrobić dobre zdjęcia 
Dziękuje za przeczytanie postu i zostawienie komentarza :) to bardzo motywuje do dalszego pisania
Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj, żeby być na bieżąco z nowymi wpisami
Do następnego 
Buziaki 
Lisek





7 komentarzy:

  1. Motylki podobają mi się jak najbardziej ! pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł :)
    schematzycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne pomysły :)
    Przy mojej kotce motyle długo by nie wytrzymały :D

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    http://niekoffanaa.blogspot.com
    FACEBOOK || DRUGI BLOG ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysl ze zdjeciami jest mega <3

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Drugi pomysł - cudo.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://prossteslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tymi inicjałami ekstra pomysł, sama szukam czegoś żeby upiększyć mój pokój i jak na razie jest to bardziej zagracanie :P
    Zapraszam do siebie :)
    http://przezokoobiektywu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń