sobota, 7 lutego 2015

Taki trik...czyli jak zabezpieczyć skórki przed lakierem

Hej kochani 

Dzisiaj przychodzę do Was z szybkim i prostym trikiem żeby uchronić nasze skórki od lakieru do paznokci.
Pewnie nie raz zdarzyło Wam się wyjechać lakierem na skórki.
To mam dla Was idealny trik żeby bez problemu pomalować paznokcie bez narażania skórek na lakier :D
W rolach głównych wystąpi klej (magik,wikol , TYLKO NIE SUPER GLUE :D)
Powiecie pewnie jak to klej pomoże mi żeby mieć czyste skórki, a owszem pomoże.

Jak to robimy "malujemy" obszar skórek przy paznokciu klejem czekamy aż on wyschnie malujemy paznokieć i gdy będzie już gotowy odrywamy najlepiej podważyć pęsetą  zdjąć :D

Drugim zastosowaniem kleju jest również związane z paznokciami, gdy chcemy zrobić sobie paznokcie brokatowe ( a po takim lakierze cieżko później je zmyć i zostaje brokat na płytce) wystarczy klejem pomalowac płytkę i poczekać aż wyschnie , następnie pomalować lakierem.
Prawda, że proste?
A do tego tanie ;)


Wypróbujecie ten sposób?
Zapraszam do komentowania i obserwacji bloga :)
Buziaki
Lisek

19 komentarzy:

  1. O sposobie zabezpieczania skórek słyszałam, ale nigdy nie próbowałam, za to do brokatu jest dla mnie nowością ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow świetny pomysł zarówno jeden jak i drugi muszę wypróbować:) Jeśli się uda podzielę się tym z moimi czytelniczkami pozdrawiam kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie słyszałam wcześniej o tych sposobach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe czy to dobre dla skóry jest takie smarowanie klejem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że na ten czas malowania paznokci ( czyli mniej niż 10 minut) nie jest to szkodliwe.
      Zwłaszcza gdy kupimy klej przeznaczony dla dzieci ;)

      Usuń
  5. słyszałam o już o nim, ale osobiście nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale jaja, nie znam tego sposobu;P No właśnie też się zastanawiam czy to dobre dla skórek? Nie wysuszają się itd.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie u mnie jest bez problemu :) Jak chcecie to nagram Wam niedługo tutorial właśnie z tym patentem :)

      Usuń
  7. Fajny post!
    muszę spróbować :)

    ZAPRASZAM DO NAS http://beaauty-fashioon.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurczę...nigdy bym nie wpadła na taki pomysł :D
    Świetny trik ;D

    Zapraszam do siebie
    www.my-passion-foto.blogspot.com


    ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czego to ludzie nie wymyślą. ;p Dobry patent! : )
    Zapraszam w wolnej chwili robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurde fajny patent!
    Na pewno wykorzystam następnym razem :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/02/new-jewelry.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy :*

    OdpowiedzUsuń

  11. Super post napewno mi sie przyda :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny patent :)
    Nigdy o nim nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy moze byc zamiast wikolu klej astra

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy moze byc zamiast wikolu klej astra

    OdpowiedzUsuń