sobota, 21 lutego 2015

Wypad nad morze + Dużo zdjęć

Hej Kochani
15 lutego czyli tydzień temu w niedzielę wybrałam się z rodziną nad morze. Nie wiem jak Wy ale ja kocham morze a szczególnie zimą. Wtedy ma w sobie to coś ;) 
Powiem Wam, że pomimo pięknego słońca które bardzo może zmylić, było bardzo zimno i nie obyło się bez czapki, szalika no i oczywiście rękawiczek ;)

Zapraszam Was na kilka zdjęć z wypadu  :)

Sweter (golf) - C&A

 Po spacerku po plaży (żeby się troszkę ogrzać) poszliśmy kupić sobie gorącą czekoladę z bitą śmietaną mniam...




 Buty (trapery)- Sprandi EG Kaukaz 

 Rękawiczki- prezent z Zakopanego
Szalik- Cropp



 Torebka- New Yorker 
Spodnie- C&A
Kurtka -4F 













 I kilka zdjęć z mamą :) <3








A nad morzem pomalutku przychodzi wiosna :)
 Ku mojemu zdumieniu zauważyliśmy bazie kotki :)







*Zdjęcia są robione przeze mnie więc kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione

Dajcie znać czy wy też lubicie jeździć nad morze zimą sobie pospacerować, a może wolicie poczekać do lata? :) Piszcie w komentarzach 
Dziękuje za przeczytanie postu i zostawienie komentarza :) to bardzo motywuje do dalszego pisania :)
Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj, żeby być na bieżąco z nowymi postami :)
Do natępnego
Lisek <3

5 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia :) Wolę chyba morze latem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne zdjęcia ;) Nie byłam nigdy nad morzem

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam morze, przez 5 lat na wakacje jeździłam, bo w lecie to jest tam cudownie <3 obserwuję <3 zapraszam do mnie http://typexofxshanell.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyjątkowe wakacje na wodzie czekają na Ciebie! Czarterowanie jachtów to świetny sposób na spędzenie czasu z rodziną i przyjaciółmi. Tempesta Jachty oferuje bogatą flotę jachtów, które sprostają różnym oczekiwaniom. Bez względu na to, czy preferujesz relaksującą żeglugę czy intensywne regaty, odwiedź http://tempesta-jachty.pl/ i zaplanuj swoje wymarzone wakacje na wodzie.

    OdpowiedzUsuń