czwartek, 5 lutego 2015

Moja pielęgnacja włosów


Dzisiaj przychodzę do Was z moją pielęgnacją włosów

Przez długi czas szukałam idealnego szamponu do włosów, 
eksperymentowałam naprawdę ze wszystkimi możliwymi szamponami które moim zdaniem byłby by dobre do moich włosów.
Niestety.
Każdy był taki sam, albo mnie uczulał, albo wywoływał łupież.
W momencie zdesperowania sięgnełam po szampon ze skrzypem polnym 
I to był strzał w dziesiątkę. Teraz wiem, że moje włosy bardzo zaprzyjaźniły się z szamponami ziołowymi.
A więc po tym wstępie trochę Wam opowiem o tym własnie szamponie.Mowa tutaj o szamponie z firmy FARMONA RADICAL do włosów zniszczonych i wypadających
Szampon Radical zawiera cenny, naturalny wyciąg skrzypu polnego. Roślina ta wyróżnia się wysoką zawartością krzemionki, która działa na włosy wzmacniająco. Włosy po umyciu stają się miękkie, puszyste, dobrze się układają, a dzięki zawartości prowitaminy B5 uzyskują piękny połysk. Jest łagodny w działaniu, nie powoduje wysuszania włosów. Zalecany do codziennego stosowania zwłaszcza do włosów zniszczonych i wypadających. A nie dość że jest dobry to jeszcze nie kosztuje majątek tylko 9 zł za 300ml!




Kolejnym krokiem jest maska, ja nie mam teraz jednej konkretnej odżywki bo mam podobnie jak z szamponami więc na razie ominę ten krok :)
No więc maski, i tu nie będzie jakieś długiej historii z tym związanej, bo nad wyborem maski się nie zastanawiałam , po prosru poszłam do Ziaji i zaopatrzyłąm się w takową maskę.
Mowa tutaj o masce Ziaja Masło kakaowe Maska do włosów wygładzająca.
Wygładzająca kremowa maska do włosów suchych i zniszczonych. Zawiera masło kakaowe i prowitaminę B5 – substancje uznane za bardzo efektywne w pielęgnacji skóry i włosów.
Kakaowa pielęgnacja:
- doskonale wygładza naruszoną strukturę włosów,
- głęboko regeneruje bez zbędnego obciążania,
- zapobiega łamaniu włosów oraz rozdwajaniu się końcówek,
- nadaje im wypielęgnowany, zdrowy wygląd,
- zapewnia długotrwałe kondycjonowanie.
Maska jest bardzo wydajna, po pół roku używania jej mam troche mniej niż połowę.Ja maskę kupiłam za 6.50 zł za 200ml!

           Następnym produktem którego używam jest Schwarzkopf,Gliss Kur Ultimate Repair, Ekspresowa odżywka regeneracyjna. Stosuję ją na wilgotne włosy. Odżywka jest lekka i wygodna w użyciu. Nie obciąża włosów.Włosy sa po niej miękkie, gładkie, błyszczace i miłe w dotyku.Bardzo ułatwia rozczesywanie.Ma ładny zapach, który długo utrzymuje się na włosach.

Cena tej odżywki to 15zł/200ml



Kolejnym krokiem są olejki na końcówki.
I mam tutaj w sumie 2 wersje i obie są super.
Pierwszym olejkiem na końcówki jest pewnie większości z Was znany bo jest to 
AVON, Advance Techniques 360 Nourishment, Moroccan Argan Oil
Olejek arganowy występujący tylko w południowo - zachodnim Maroko, używany w najlepszych profesjonalnych kosmetykach do pielęgnacji włosów, teraz w Avon! Odkryj moc Marokańskiego olejku arganowego, dzięki któremu odzyskasz 5 oznak zdrowych włosów:
- siła,
- natychmiastowy blask,
- kusząca miękkość,
- jedwabista gładkość,
- łatwość układania.
Kuracja z marokańskim olejkiem arganowym daje niesamowite efekty-wystarczy tylko kilka kropli, a włosy staja się jedwabiste, miękkie i pełne blasku. 
Cena 23zł/30ml


Niestety ten olejek z AVONU już mi ie skończył więc szukałam jakiś zamienników i okazało się że Olejek do twarzy nie jest tylko do twarzy :)
Mowa tutaj o 
L'Oreal, Nutri-Gold Olejkowy Rytuał, olejek do twarzy, odżywiający, przywracający witalność, skóra sucha, 30 ml
I tak jak wspomniałam o tym tutaj dostałam go w ramach testowania. I jetem teraz prze szczęśliwa że go mam. Niedługo opiszę Wam więcej zastosowań tego olejku, ale dzisiaj skupmy się na włosach. No więc jeżeli chodzi o włosy to olejek ma podobne zastosowanie do tego powyżej 
-nadaje blask
-niweluje rozdwojone końcówki
-ma piękny zapach
-do stosowania na suche i wilgotne włosy
Wystarczą 2 kropelki i nasze włosy są odżywione i wyglądają zdrowo
Cena tego olejku to 36zł/30ml



Tak wygląda moja aktualna pielęgnacja włosów.Dajcie znać jakich produktów do włosów Wy używacie :)
Zapraszam do komentowania, obserwowani bloga bo to bardzo motywuje mnie do dalszego pisania :) P.S Zbliżamy się do 40 obserwatorów napiszcie czy bylibyście z tej okazji zainteresowani jakimś rozdaniem :)Buziaki Lisek


3 komentarze:

  1. Ja przez ten szampon i jego wady, skutków do dziś nie mogę się pozbyć :/ mylam nim włosy przede wszystkim skalp codziennie. Mega wysuszyl mi włosy, przez co skora na skalpie aż się kruszyla, dosłownie się sypało. Odkąd go nie stosuje nie mam żadnych problemów ze skalpel. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo każdy ma inną skrórę głowy i u kogoś zadziała u kogoś nie

      Usuń
  2. Ciekawy post! ;)
    Spróbuje odżywki z gliss kur ;)

    ZAPRASZAM DO NAS http://beaauty-fashioon.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń