wtorek, 27 stycznia 2015

S.O.S dla paznokci | #Lisekradzi

Hej Kochani 
Dzisiaj przychodzę do Was z S.O.S dla paznokci czyli jak je wzmocnić, odżywić i nadać im piękny połysk

1.Jeżeli twoja płytka paznokcia jest ciemna i chcesz ją rozjaśnić  jest na to bardzo fajny i szybki przepis. Należy podgrzać oliwę z oliwek z kilkoma kroplami cytryny i regularnie maczać paznokcie w tej substancji. Płytka po jakimś czasie powinna przybrać jaśniejszy ton

2.Jeżeli twoje paznokcie są łamliwe i miękkie to najwidoczniej jet to niedobór witamin A i E. W aptekach można zaopatrzyć się w płynne witaminy A i E i należy je wcierać codziennie najlepiej pół godziny przed kąpielą.

3. Twoje paznokcie są pozbawione blasku? Aby zrobić maseczkę potrzebne nam będzie starty ogórek, sok z połowy cytryny oraz 2 łyżki startego jabłka. Dłonie należy zanurzyć w substancji na 15-20 minut.

4.Unikaj obgryzania paznokci! Jeżeli masz z tym problem możesz zaopatrzyć się w specjalny lakier o gorzkim smaku

5.Maluj paznokcie odżywkami dostępnymi w drogeriach czy w aptekach. One bardzo pomagają :)

6.Biotyna! Pamiętaj, że jej niedobór powoduje osłabienie paznokci. Można ja znaleźć z suplementach

7. Pamiętaj, że paznokcie potrzebują czasu!


Jakie są wasze triki i porady an zdrowe paznokcie?
Dajcie znać czy chcecie więcej z serii S.O.S 
Zapraszam do obserwowania bloga i komentowania 
Do następnego 
xxxx



6 komentarzy:

  1. Ja przy olejowaniu włosów oliwą wcieram ją tez w paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej . Masz super blog , wszystko tu jest idealne :) .
    Mam taką mini proźbę . Pokomentowałabyś mi kilka postów
    i zostawiła coś po sobie w chacie ? Myślę że tak ! Oczywiście
    zrobię co tylko ci się wymarzy . !!
    http://zendayacoleman-news.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze pomagają mi odżywki!
    Miłego wieczoru!
    xcarli3x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja akurat z paznokciami nie mam większych problemów ale przygotowałaś super post z dobrymi radami , wiele dziewczyn na pewno z nich skorzysta ;)
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ojoj! post dla mnie - pazurki w stanie agonalnym :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post! Ogólnie masz fajnego bloga :D
    Zapraszam do mnie:
    agnezdiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń