piątek, 23 stycznia 2015

Recenzja + zdobienie | lakiery La Femme

Hej Kochani
Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam 2 lakiery które dostałam od firmy La Femme




Od firmy La Femme dostałam 2 lakiery, kolory mogłam sobie wybrać

Paczuszkę dostałam bardzo szybko chyba po tygodniu była już u mnie.

Opis produktu na stronie producenta:
"Innowacyjna linia trwałych, szybkoschnących lakierów do paznokci stworzona została z myślą o osobach ceniących sobie jakość. Mocno napigmentowane kolory zapewniają dobre krycie, a za idealną konsystencję odpowiadają wysokiej jakości składniki. Precyzyjny pędzelek doskonale rozprowadza lakier na powierzchni paznokcia nie tworząc smug. Są w pełni bezpieczne dla zdrowia."
Pojemność 5ml i 15ml
Cena: 9,99 

Moim zdaniem lakiery są bardzo dobre są bardzo wydajne, dobrze kryją. Pędzelek jest krótki i precyzyjny nie robi smug. Można za jego pomocą zrobić jakiś większy wzorek.


Lakier La Femme 5ml nr N06

Lakier w kolorze ciemnego przybrudzonego różu ciężko jest mi określić ten kolor. Jak dla mnie jest bardzo fajny taki "nudziak" na co dzień. Kolor utrzymuje się do 7 dni więc uważam, że jest super
Bardzo lubię ten kolor gdy nie chce mieć jakiegoś wymysłu na paznokciach ten kolorek jest w sam raz





Lakier La Femme 5ml nr N07

Ten kolor troszeczkę mnie zaskoczył bo jak go zobaczyłam po wyciągnięciu z paczki pomyślałam , że będzie ciężko uzyskać taki mleczno-kremowy kolor . Jednak się myliłam po pierwszej warstwie ładnie przykrył płytkę więc krycie ma bardzo dobre. Przy dwóch warstwach było idealnie 


po pierwszej warstwie
Teraz chciałabym pokazać Wam wzorek/ zdobienie jakie udało mi się uzyskać przy tych dwóch lakierach oraz przy granatowym kolorze z  Maybelline Colorama 103. Takie geometryczne wzorki :)



 Dajcie znać czy wypróbujecie te lakiery a może już je macie/ mieliście więc podzielcie się wrażeniami :) 
Zapraszam do obserwacji bloga oraz do komentowania :)
Do następnego 
xxxx


3 komentarze: