niedziela, 18 stycznia 2015

Recenzja | Manhattan | NYC |

Hej kochani 
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją produktów, które dostałam przy współpracy z drogerią internetową ezebra.pl



Od drogerii dostałam trzy produkty do zrecenzowania 

Na pierwszy ogień idzie mój ulubieniec 
Mowa tutaj o podwójnych kremowych cieniach do powiek 
MANHATTAN Endless stay duo eyeshadow 
Cienie są kremowe i bardzo szybko aplikuje się je na powiekę
Długo utrzymują się na powiece (cały dzień)
Można zrobić nimi makijaż na co dzień ale również na wieczór






Drugim produktem jest kredka do oczu
NYC Show time glitter eyeliner 
945 Starry blue sky
Granatowa kredka ze srebrnymi drobinkami 
Uważam, że jest świetna na wieczorne wyjścia jak i na karnawał
Ładnie podbija kolor tęczówki




Ostatnim produktem jest pomadka do ust
NYC  CITY PROOF SLOPE PEACH 050
Co mówi producent: 
  • Intensywny gęsty kolorowy balsam z lśniącym, półbłyszczącym wykończeniem utrzymuje się na ustach przez wiele godzin.

Jak dla mnie ten balsam, pomadka jest fajna ale ma kilka minusów:
-kolor utrzymuje się krótko na ustach 
-podkreśla suche skórki

Ale również ma kilka plusów:
-Kolor jest intensywny 
-Jest w postaci pisaka więc łatwo można go poprawić w ciągu dnia bez wyciągania lusterka
-ma delikatne drobinki które uwydatniają delikatnie usta



Jestem zadowolona z produktów które dostałam od drogerii ezebra.pl
Oraz dziękuję za możliwość współpracy




To na tyle w tym poście :) 
Dajcie znać czy macie któryś z tych kosmetyków i jak się sprawują
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania bloga
Do następnego :)
xxxx



2 komentarze: