niedziela, 5 czerwca 2016

Sweet things | Chocolissimo|


Chyba każdy z nas lubi czekoladę ale często pospolita tabliczka staje się nudna.
Ostatnio przyszła do mnie paczuszka w ramach współpracy z Chocolissimo jest to moja pierwsza współpraca z tą firmą i jestem bardzo pozytywnie zaskoczona.



 Firma Chocolissimo związana jest z ciągłymi podróżami oraz odkrywaniem klkusetletniej tradycji związanej z produkcją czekolady oraz eksperymentowaniem ze smakiem i łączeniem składników. Oferują produkty o najwyższej jakości, o unikalnych walorach smaku, zapachu, wyglądu oraz dotyku. 
Marka stworzyła unikalną kolekcję zawierającą najlepsze i najciekawsze smakowe produkty w których dbałość o szczegóły jest bardzo szeroka dlatego jest ona taka unikalna.


Bijoux czekoladowa bransoletka


"Czekoladową bransoletką zaskoczysz każdą Panią w wyjątkowej chwili :) Słodka biżuteria będzie idealnym pomysłem na każdą okazję. W skład przepysznej bransoletki wchodzi 5 pralinek, które dobrane są tak, aby tworzyły harmonijną całość smaków i kształtów. Czekoladki zamknęliśmy w stylizowanym opakowaniu Bijoux - całość prezentuje się naprawdę zaskakująco!"



Pralinki są zapakowane w przepięknym i eleganckim pudełeczku.
Idealne na prezent 
Czekoladki są przepyszne 


Daisy - różowy czekoladowy kwiatek



"Precyzyjnie wykonana figurka kwiatka o różowych płatkach w uroczej doniczce. Całość została zamknięta w kartonik z motywem kwiatowym z okienkiem.
Kwiatek to dzieło belgijskich czekoladników. W całości wykonany został z mlecznej, aksamitnej czekolady. To idealna propozycja na samodzielny upominek jak i słodki dodatek do większego prezentu."

Kwiatek jest cały zrobiony z czekolady i jest idealnym prezentem dla dzieci :)
Ten kwiatek podarowałam kuzynce na Dzień Dziecka i była przeszczęśliwa




 Co roku na Dzień Mamy wyszukuję jakiś nowych i ciekawych pomysłów czym by tu moją mamę zaskoczyć i w tym roku firma Chocolissimo podsunęła mi kolejny prześwietny pomysł


Piękny i subtelnie wykonany pantofelek z gorzkiej czekolady. Klasyczna elegancja na wysokim obcasie.
Bucik ma wymiary: długość 16 cm, wysokość 13 cm, szerokość 6.5 cm.
Prezent o którym śni każda kobieta gustująca w wysokich obcasach i mlecznej czekoladzie.


Bucik jest przepięknie wykonany. Wykończony jest złotym kolorem oraz z guziczkiem czekoladowym na czubku





Mojej mamie prezent się spodobał i bardzo się ucieszyła, teraz szkoda go zjeść :)

 
Nie wiem jak Wam ale mi firma Chocolissimo kojarzyła się właśnie z telegramami które możemy sobie spersonalizować i takowy również dostałam.

 
Dostałam świetną wiadomość od firmy :) I nie powiem ale jak otworzyłam telegram mordka się ucieszyła, chyba o to chodzi w tych telegramach ;)



Czekoladki są z belgijskiej czekolady białej i mlecznej i są przepyszne





A tak czekoladki wyglądały po kilku chwilach od otworzenia paczuszki



Znaliście markę Chocolissimo?
Zamawialiście już coś z tej strony?
Może się skusicie na prezenty na Dzień Ojca 




4 komentarze:

  1. Telegram i kwiatuszek super :) Sama nie jadłam tych produktów, ale kupowałam telegram na prezent ślubny ;D
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych, żeby częściej wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To naprawdę genialna stronka na prezenty, sama z niej zamawiałam Mamie czekoladki na Dzień Matki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ten sklep, idealny dla smakoszów czekolady i tych, którzy szukają czegoś na prezent :)
    Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamawiałam tam kiedyś czekoladowego pada dla chłopaka. Był mega zadowolony :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    BLACKMIU

    OdpowiedzUsuń