niedziela, 27 sierpnia 2017

Czy da się schudnąć bez "diety cud"? | To nie jest dieta


Moda na bycie fit opanowała cały świat i każdy pragnie mieć sylwetkę niczym Ewa Chodakowska, ale nie każdemu się to udaje.
Czasami wydaje nam się, że nasza psychika nie akceptuje tego, do czego dążymy. Przez to też szybko się poddajemy.


Książka "To nie jest dieta" pokazuje nam, że możemy zmienić swój tryb życia na stałe poprzez eliminacje złych nawyków.
Nie trzeba chudnąć przez drastyczne diety, przez które czujemy się często źle.










Książka zawiera zadania na każdy dzień tygodnia, dzięki którym możemy zmienić nasz tryb życia.











Macie lub mieliście tą książkę?
Jeśli tak to napiszcie jak idą Wam postępy

Zapraszam Was do obserwowania bloga żeby być na bieżąco 
Zostawcie też link do Was na pewno zajrzę 

Buziaki...
Lisek

8 komentarzy:

  1. Zdrowo się odzywam i przez to przez rok schudłam 9kg i wymodelowałam ciało. Jestem przeciwnikiem tych "super" diet, zainteresował mnie Twój wpis i ta książka, chętnie sama bym Poczytała co tam pisze ;)


    http://livetourevel.blogspot.com/2017/08/witam-w-dzisiejszym-poscie-chciabym.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Nasza sylwetka, w dużej mierze zależy od tego co mamy w głowie tzn. jak myślimy czym jest właśnie dieta. Bardzo duża ilość ludzi źle odbiera słowo dieta, przez co wolą sobie wmawiać że nie mają czasu na takie rzeczy. Patrząc na zdjęcia, książka trochę wygląda jak książka dla dzieci niż jak Poradnik żywieniowy. Ale książki nie czytałem to nie będę mówić ha ha jeżeli ciężka działa to jak najbardziej warto skorzystać i przeczytać. Zapraszam do mnie www.wrobelprzemek.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja staram się jesc zdrowo, odkąd pamiętam zawsze byłam szczupła. Staram się jeść dużo witamin i żeby byc Zdrowa. Nie skupiam się na tym aby mieć jakąś dietę poprzez którą chciałabym ważyć mało. Zalezy tez od zachowania i stylu bycia osoby. Książka bardzo mnie zaciekawiła i chętnie ją kupię przeczytam i zmienie złe nawyki które posiadam! Buziaki

    Caiawichowska ✨oddaje obserwacje✨

    PinkyPromiseGang 👈🏻oddajemy obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowe nawyki żywieniowe (ale bez przesady ;)) i aktywność fizyczna to moja metoda na zgrabną sylwetkę :)!!!
    P.S. Dzięki za odwiedziny u mnie...dawno, dawno temu :). w końcu dotarłam do Ciebie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kiedy jakiś czas temu planowałam schudnać parę kilo, zdecydowałam sie na taka https://www.lightbox.pl/catering-dietetyczny-warszawa diete pudełkową. Musze wam powiedzieć, że efekty były zauważalne na prawde szybko i moim zdaniem jak najbardziej warto jest z takiego cateringu dietetycznego korzystać

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę śietnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie to bardzo dużo zależy od nas i naszego podejścia. Ja również zaczynam stosować dietę i liczę, że uda mi się zrealizować mój cel. Jak nawet czytałam na stronie http://www.fitnessstyl.pl/co-zyskasz-decydujac-sie-na-catering-dietetyczny/ to wiem co mogę zyskać jak będę stosowała catering dietetyczny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma diet cud, wszystko polega na tym by jeść odpowiednią kaloryczność i by nabrać zdrowych nawyków żywieniowych. I w tym na pewno pomocna jest dieta pudełkowa https://torbasmaku.pl/ . Warto się na taką zdecydować, żeby zadbać o zdrowie żywienie

    OdpowiedzUsuń