niedziela, 3 grudnia 2017

Depilacja laserowa z Depilacja.pl




Czas to wyznacznik XXI wieku. Każdemu z nas zależy, aby znaleźć więcej czasu dla siebie i dla bliskich. Więc dlaczego mamy zawracać sobie głowę goleniem się co kilka dni, skoro możemy skorzystać z długotrwałego efektu depilacji laserowej.
Taką możliwość daje nam salon Depilacja.pl

Oferta skierowana głównie dla Pań wychodzi na przeciw zabieganym kobietom XXI wieku. Każda z nas pragnie mieć gładką skórę, ale myślę też że nie każdej chce się golić co kilka dni.


  Dlaczego warto wykonać zabieg depilacji laserowej?
Trwałość to główny aspekt tego, dlaczego zdecydowałam się na ten zabieg. Sama myśl, że nie będę musiała golić nóg co kilka dni daje mi ten komfort. Ból, który występuje przy woskowaniu może być już tylko wspomnieniem. Pieniądze wydawane na depilatory, maszynki, czy woski mogą być przeznaczone na coś przyjemniejszego. Idę też z nastawieniem, że jest to inwestycja w siebie na kilka dobrych lat.

Na czym polega depilacja laserowa?
Depilacja laserowa to nic innego jak pozbywanie się melaniny z włosków i wypadanie włosa. Jest to zabieg zazwyczaj trwały, odstępstwami tutaj są zmiany hormonalne tj. ciąża lub menopauza, po których włos może powrócić do wzrostu. Przeznaczona jest głównie dla osób które mają ciemne lub wrastające włoski.


Czy zabieg boli?
Każda z nas ma inny próg bólu i każda będzie odczuwała to inaczej. Ja osobiście, porównuję to do ukłucia komara, więc zabieg był naprawdę przyjemny i mało bolesny. Nie idźcie z nastawieniem, że to jest ból nie do wytrzymania, bo tak jak już wspomniałam, jest to bardzo indywidualne.



Moje wrażenia po pierwszym zabiegu
Na chwilę obecną salon Depilacja.pl ma 18 placówek w całej Polsce, dlatego o miejscu zabiegu decydujesz sama. Ja swój zabieg wykonuję w Szczecinie.
Na zabieg umówiłam się telefonicznie. Wybrany termin był dobrany pod moje wymagania. Na początku przeprowadzono ze mną wstępny wywiad na temat opalania się oraz chorób, które byłyby przeciwwskazaniem do wykonania zabiegu.
Podczas wizyty przeprowadzono ze mną również ankietę określającą fototyp mojej skóry. Zostałam  również zapoznana z informacjami na temat faz wzrostu włosa oraz jego reakcji na działanie lasera. Musiałam wybrać również miejsce przeprowadzenia zabiegu. Zdecydowałam się na łydki, co rozwiąże problem wrastających włosków oraz golenia się co kilka dni.
Jak już wspominałam, działanie lasera mogę porównać do zasysania i ugryzień komara. Gdy moc lasera była zbyt silna, Pani przeprowadzająca zabieg zmniejszała ją tak, aby był on bezbolesny.

Po zabiegu reakcje są różne, co oczywiście zależy od skóry. Może być ona podrażniona i lekko opuchnięta, ale w moim przypadku nic takiego nie wystąpiło.
W czasie między wizytami należy dbać o pielęgnację i odpowiednie nawadnianie organizmu. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o depilacji łydek to zapraszam do odwiedzenia tej strony:
Depilacja.pl - depilacja łydek


A wy co myślicie o depilacji laserowej? Chcielibyście spróbować? Może już jesteście po? 
Jak wrażenia?
Ja jestem bardzo zadowolona i nie mogę się doczekać efektów i kolejnej wizyty!

A niedługo wraz z Depilacja.pl będziemy mieli dla Was małą niespodziankę...



1 komentarz: