piątek, 15 sierpnia 2014

Ulubione produkty do ust LIPIEC 2014



Ostatnio w mojej kosmetyczce znalazło się dość sporo kosmetyków do ust.
I po miesiącu testów wybrałam kilka ulubieńców :)

Chcecie wiedzieć co ?



ZIAJA WAZELINA BIAŁA
Moim zdaniem jest to idealny produkt nie tylko do ust:)
Doskonale sprawdza się na suche usta.
Stosowałam ją na noc i rano usta były wyraźnie odmienione.
Dostępność: Sklepy Ziaja, Apteki
Cena: około 2.99zł


NIVEA Vitamin shake cranberry&raspberry
Pomadka ochronna, która daje delikatny różowy kolor. Co zachęciło mnie do jej zakupu? Myślę, że zapach :) Gdy ją pierwszy raz użyłam po prostu się zakochałam. Można nią szybko pomalować usta nawet bez lusterka i nie trzeba się martwić o to czy pomadka wyszła nam poza kontur ust. Pomadka idealnie nadaję się do suchych ust oraz na letnie upały :) A zapach idealnie pasuje do letnich klimatów.
Dostępność: drogerie, apteki, sklepy
Cena: od 9 do 11zł
LOVELY Color wear 
Mój numer 1 jeżeli chodzi o ulubieńców tego miesiąca. 
Piękna jasno różowa pomadka w sztyfcie. Długo utrzymuje się na ustach.
Ma bardzo fajną kremową konsystencję. Pomadka jest matowa.
Podsumowując: Niedroga pomadka o naprawdę świetnym kolorze.
Dostępność: Drogerie
Cena: około 10 zł

PS LOVE PRIMARK
Idealny kolor na wyjścia wieczorne ale również na co dzień w lato możemy postawić na wyraziste kolory. W tym miesiącu moją ulubioną pomadką w takim mocnym kolorze jest właśnie ta. Kupiłam ją będąc w UK nawet nie zastanawiając się jaka jest po prostu wzięłam z półki bo była za śmieszną cenę. Po zakupie stwierdziłam że to strzał w dziesiątkę.Kolor pomadki jest bardzo wyrazisty i soczysty, wykończenie jest matowe, i jak wspomniałam za śmieszną cenę. 
Dostępność: Primark
Cena: 1£ czyli około 5 zł  


To moi ulubieńcy do ust w Lipcu :)
Piszcie jakie są wasze ulubione produkty do ust :)
Do następnego 
xxx




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz