czwartek, 21 sierpnia 2014

"The Fault In Our Stars"- Hit biblioteki

"The Fault In Our Stars" czyli "Gwiazd Naszych Wina"



Dlaczego mnie "wciągnęłą"? Odpowiedz krótka 12 godzin czytania przeplątane łzami, refleksjami i miłością 
Ot dlatego 






Czemu dzisiaj o tej książce? Powiem krótko:
1. Bardzo o niej głośno  
2.Wszyscy ją zachwalają
3.Wyszedł film i podobno jest tak dobry jak książka
To kilka argumentów dlaczego ją mam.

 Postanowiłam sobie, że nie obejrzę filmu dopóki nie przeczytam książki i tak się stało. Więc poszłam do księgarnii i ją nabyłam. Pierwszą rzeczą po przyjściu było nic innego jak czytanie. Książka tak mnie wciągnęła, że przeczytałam ją w jeden dzień. 

Moje odczucia po jej przeczytaniu?
-Książka zdecydowanie jest wzruszająca (jest to jedyna książka przy której czytaniu płakałam)
-Skłania nas do refleksji
-Opowiada o miłości nastolatków którzy nie patrzą na siebie przez pryzmat choroby, tylko kochają się za to co mają w serduchu 

Moim zdaniem ta książka została moim hitem miesiąca :)
Jakie są wasze ulubione książki w tym miesiącu?
Do następnego :)
xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz