poniedziałek, 29 września 2014

Poniedziałkowe odkrycia

HejDzisiaj zapraszam Was na 

"Poniedziałkowe odkrycia"


Pierwszym moim odkryciem jest blog na który natknęłam się dzisiaj rano i powiem Wam że już część rzeczy mnie zasascynowało. Mowa tutaj o blogu "Twoje DIY" 


Ten blog zainspirowałam mnie do kilku nowości w moim domu
Ale to pomału :D
Z wszystkim będę sie z Wami dzielić ;)



Od jakiegoś czasu poważnie rozważam zakup nowego aparatu i myślałam nad czymś małym i natrafilam na Samsunga WB800
Więc teraz zbieram pieniążki i mam nadzieję, żę będzie dobrze się sprawdzał ;)





Z racji tego, że sezon jesienny już się rozpoczął
To zaczęła się pogon w poszukiwaniu kurtki
i wpadła mi w oko piekna kurteczka z kapturem z barankiem
Więc teraz tylko znaleźć u siebie taką i nic tylko kupować :D





Może teraz coś z muzyki, czyli kilka ostatnio uwielbianych i odtwarzanych na okrągło przeze mnie piosenek:

Sam Smith - Stay With Me


 Ed Sheeran-This 



Myślę, że to tyle w tym poście :D
Zapraszam do komentowania :D
Do następnego
xxxx





4 komentarze:

  1. Nie słyszałam wcześniej o tym blogu ale propozycje są świetne i również sie zainspiruje :)) Co do aparatu mam nadzieję że będzie się sprawował :)) co powiesz na wspólna obserwację?

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jak cenowo wygląda ten aparat?:)

    OdpowiedzUsuń