środa, 10 grudnia 2014

Moja świąteczna lista

Hej kochani dzisiaj przychodzę do Was z moją świąteczną lista :)



*Zoella Beauty*



*Girl online Zoe Sugg*


*Zestaw do hybrydy*



*Książki*
Bóg nigdy nie mruga - Brett ReginaBóg zawsze znajdzie ci pracę - Brett ReginaJesteś cudem - Brett Regina

*Piżama*



*Paletka Lovely, nude make up *


*GlamSPONGE*



*Lakiery Essie*



*Organizer*
Organizer Design Your Life - Sklep


A co znajduje się na waszej liście?
Zapraszam do komentowania i obserwowania bloga
Do następnego
xxxx


11 komentarzy:

  1. Też chcę tą paletkę z Lovely.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna lista, mam nadzieję, że wszystkie wymarzone prezenty dostaniesz :)
    Bardzo przejrzysty blog, dobrze się czyta
    Obserwuję, pozdrawiam i wszystkiego dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że część prezentów znajdziesz pod choinką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Organizer najlepszy ;)

    http://martysienkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. na mojej liscie znajdują się prawie same oleje :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. na mojej liście zdecydowanie znajdują się lakiery z essie :)

    http://olaa-141.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Na mojej liście jest lustrzanka, na którą zbieram :D

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie w tym roku nie znajduje się nic, bo całe oszczędności wydam na aparat ortodontyczny, eh :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło mi Cię poinformować, że nominuję Twojego bloga do Liebster Blog Award 2014 :) Szczegóły tutaj: http://domi-bloguje.blogspot.com/2014/12/nominacja-liebster-blog-award-2014.html
    Mam nadzieję, że dołączysz do zabawy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog!
    Zapraszam do mnie. :)
    story-one-of-them-darkangel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Polecam Ci tą paletkę z Lovely. Jest genialna! ;)

    OdpowiedzUsuń