piątek, 12 grudnia 2014

Nominacja LIEBSER BLOG AWARD 2014 !

Hejka kochani 
Zostałam nominowana przez domi-bloguje 
Bardzo jestem szczęśliwa, że mój blog znalazł się na twojej liście :)



Liebster Blog Award - co to jest?

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Pytania które dostałam:


1.Ulubiony kosmetyk pielęgnacyjny, który wszystkim polecasz?
2.Kawa, herbata czy wino?
3.Co Ci sprawia największą przyjemność w blogowaniu?
4. Co najbardziej lubisz robić, gdy nikt Cię nie widzi?
5. O co poprosiłabyś złotą rybkę?
6.Jaka jest Twoja największa wada? 
7. Jaki jest największy kosmetyczny bubel, jaki miałaś okazję testować na sobie?
8. Idealny sposób na zimowy wieczór to...(dokończ).
9.Gdybyś mogła zabrać na bezludną wyspę tylko 3 kosmetyki, to co to by było?
10. Szminka czy błyszczyk?
11. Z czego jesteś najbardziej dumna?


Moje odpowiedzi:
1. Krem Garnier Hydra Adapt 
2.Herbata z sokiem malinowym i cytrynką <3
3.Komentarze- uwielbiam czytać Wasze komentarze pod moimi postami
4.Śpiewać 
5. O zdrowie dla mnie i dla mojej rodziny 
6.
7. Chyba nie mam czegoś takiego na tą chwile
8. Łóżko, świeczki,herbata,koc i jakaś dobra książka
(A z reszta jest o tym post
9. Jeśli chodzi o kolorówkę:Tusz do rzęs, podkład i pomadka
A jeśli o pielęgnację: balsam do ciała,krem do twarzy oraz krem do opalania ;)
10. Szminka
11.



Nominuję:


Pytania do nominowanych :)
1.Co byś zrobiła gdybys mogła cofnąć sie o 5 lat ?
2. Twój ulubieniec 
3.Kosmetyk warty swojej ceny
4.Jaki gatunek filmów/książek lubisz?
5.Jesteś pesymitką czy optymistką?
6.Psy czy koty ?
7.Ulubiony deser
8.Rzecz, bez której nie wychodzisz z domu
9.Wymarzony prezent na gwiazdkę to...
10.Kolor ścian w twojej sypialni to...?
11.Dlaczego piszesz bloga?


Mam nadzieję, że przyjmiecie nominację :)

Do następnego
xxxx

4 komentarze:

  1. też byłam niedawno nominowana i ostatni post właśnie o tym traktuje, chociaż ja nieco dłuższych odpowiedzi udzielałam. ;) niemniej, fajne pytania miałaś i całkiem ciekawe też zadałaś. ;)
    pozdrawiam i gratuluję nominacji. :)
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za ciekawe odpowiedzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje nominacji :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie odpowiem na Twoją nominację! Fajny pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń