niedziela, 31 maja 2015

Moja wieczorna pielęgnacja twarzy


Dzisiaj post z moją codzienną wieczorną pielęgnacją twarzy :)
Zapraszam


Na samym początku pozbywam się resztek makijażu który miałam w ciągu dnia więc używam dwóch produktów biedronkowych z serii BeBeauty czyli żelu do mycia twarzy oraz płynu micelarnego.
Jeśli chodzi o te produkty to nie mam im nic do zarzucenia robią swoją robotę bardzo dobrze a na dodatek są bardzo tanie :)



Kolejnym krokiem jest oczyszczenie. Używam Garnier Pure Active. I powiem Wam że jest naprawdę dobry chociaż nie polecam go dla suchej skóry ponieważ po użyciu zostawia na twarzy taki efekt "maski. Ale bardzo dobrze oczyszcza cerę .
"

Czasami kiedy mam wągry albo wypryski używam 2 produktów na zmianę z firmy Barwa siarkowa jest to peeling oraz maska. Kiedy używam tych produktów to na drugi dzień te zmiany zmniejszają się i znikają :)
Jeśli chodzi o tą serię chce przetestować również inne produkty z tej właśnie lini.

Czas na nawilżenie. Jeśli chodzi o tą kwestię to na początku używam produktu do oczu i jest to nawilżający krem 

Jeśli chodzi o twarz to moja cera jest delikatna, sucha i wrażliwa więc potrzebuje ona dużo nawilżenia więc wybrałam produkt. Ten produkt odbudowuje barierę naskórkową, przywracając jej naturalną funkcję ochronną. Dzieki specjalistycznym składnikom aktywnym, działającym na powierzchni i w głębi naskórka usuwa przyczyny i skutki suchej skóry.

I ostatnim krokiem jest nawilżenie ust i do tego celu używam wazeliny kosmetycznej z Ziaji. 

 Dajcie znać czy post Wam się spodobał
Piszcie w komentarzach jakich produktów Wy używacie  :)

Napiszcie mi również jakie posty chcielibyście zobaczyć na blogu

Dziękuje za przeczytanie postu i zostawienie komentarza :) to bardzo motywuje do dalszego pisania
Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj, żeby być na bieżąco z nowymi wpisami
Do następnego 
Buziaki 
Lisek

3 komentarze: