piątek, 1 maja 2015

Peeling wygładzający do ciała | DIY


Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym postem DIY, ale dzisiejszy jest bardziej nastawiony na nasze ciało.
Lato już niedługo i chcemy żeby nasza skóra wyglądała rześko i zdrowo. 
Więc zapraszam na post z moim ulubieńcem ostatnich tygodni czyli peeling czekoladowy :)



Składniki:
-3 łyżki cukru
-2 łyżeczki kakao
-2 łyżeczki miodu
-odrobina mleka
-pojemnik na miksturę

Ja użyłam opakowania po kremie 
Składniki mieszamy ze sobą

 A następnie umieszczamy miksturę w pojemniczku







 Dajcie znać czy post Wam się spodobał
Napiszcie mi również jakie posty chcielibyście zobaczyć na blogu

Dziękuje za przeczytanie postu i zostawienie komentarza :) to bardzo motywuje do dalszego pisania
Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj, żeby być na bieżąco z nowymi wpisami
Do następnego 
Buziaki 
Lisek





5 komentarzy:

  1. Jak nic robię dziś ten peeling ! :) produkty wszystkie mam więc będę działać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodam wszystko, oprócz mleka:D a i może zamiast miodu trochę oleju...hmmm

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę sobie zrobić takie cudo :) Ja zazwyczaj używam cukrowego peelingu

    OdpowiedzUsuń
  4. ja posiadam naturalny peeling i skład jest podobny:)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń