czwartek, 9 lipca 2015

Powrót i morze


Długo mnie nie było ale byłam zabiegana a teraz w wakacje postanowiłam nabrać siły na działanie właśnie na blogu. 
Mam sporo pomysłów które chciałabym umieścić. 
Więc siła do działania , zapał do pracy i pomysły na nowe psoty- są  :D
Wakacje zaczęte pełną parą i dzisiaj przychodzę do Was ze zdjęciami właśnie z nad morza bo tam byłam jak mnie nie było :)


Koszulka - RESERVED
Leginsy- C&A
Spodenki - New Yorker
Torebka - House
Buty- Marco Tozzi
Łańcuszek i bransoletka - prezent
































Dajcie znać jak Wy spędzacie wakacje
Dziękuje za przeczytanie postu i zostawienie komentarza :) to bardzo motywuje do dalszego pisania
Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj, żeby być na bieżąco z nowymi wpisami
Do następnego 
Buziaki 
Lisek

4 komentarze: