piątek, 17 lipca 2015

Domowe sposoby na wzmocnienie naturalnej opalenizny


Każdy z nas chce żeby nasza opalenizna została na naszej skórze długo, ale co zrobić żeby tak było?
Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam kilka sposobów na wzmocnienie naszej wakacyjnej opalenizny.


W tym czasie kiedy wzmacniamy naszą opaleniznę naszą przyjaciółką powinna zostać Marchewka. Tak marchewka, ponieważ  ona właśnie zawiera witaminy które odżywiają naszą skórę i wzmacniają opaleniznę.


1.Pijemy codziennie sok marchwiowy najlepiej naturalnie wyciśnięty

2.Robimy maseczki z kawy - ten sposób przyciemnia skórę przy regularnym stosowaniu

3.Gotujemy pokrojoną cebulę i sok robi się brązowy, przelewamy do buteleczki i przemywamy twarz

4.Maseczka marchewkowa:
Marchew trzemy na tarce, dodajemy łyżeczkę jogurtu naturalnego i pół łyżeczki miodu. Trzymamy 20 minut a potem zmywamy letnią wodą

Dajcie znać czy pomysły Wam się spodobały i czy je wykorzystacie.
Napiszcie też czy chcecie więcej takiego typu postów.

Dziękuje za przeczytanie postu i zostawienie komentarza :) to bardzo motywuje do dalszego pisania
Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj, żeby być na bieżąco z nowymi wpisami
Do następnego 
Buziaki 
Lisek

10 komentarzy:

  1. O marchewce słyszałam, ale mama straszyła mnie zawsze, że będę pomarańczowa jak za dużo będę jej pić xD Ta kawa jest bardzo interesująca ^^
    Zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2015/07/kosmetyczny-zawrot-gowy-haul.html.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie mam opalenizny więc nie mam co podtrzymywać, ale słyszałam o soku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na marchewkę to radzę uważać :D

    http://vdzia-photos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe metody. Sam cieszę sie teraz po wakacyjną opalenizną, więc musze to jakoś utrzymać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatny post! Chyba każdy z nas chce zatrzymać swoją opaleniznę jak najdłużej :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry pomysł , ciekawe metody ;)
    http://wonderfuul-adventure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dużo słyszałam o pozytywnym działaniu marchewki na opaleniznę :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w te wakacje nie wiele się opaliłam.
    Ale rady są świetne.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś nominowana do Liebster Blog Award! Po więcej info zapraszam do mnie: www.przemysleniakai.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń