niedziela, 23 sierpnia 2015

| Back to school | OOTD #1


Niedługo początek roku szkolnego więc przychodzę do Was z wpisami z serii Back to school. 
Dzisiejszy post jest z stylizacją którą możecie ubrać na rozpoczęcie roku szkolnego.




Strój jest bardzo prosty . Postawiłam w nim na wygodę








Tunika - Quiosque
Legginsy - C&A
Buty - Marco Tozzi
Torba - House
Okulary - No name

Niedługo pojawi się kolejny post z serii Back to school
Dajcie znać jakiego typu chcielibyście żeby się znalazły ;)

Dziękuje za przeczytanie postu i zostawienie komentarza :) to bardzo motywuje do dalszego pisania
Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj, żeby być na bieżąco z nowymi wpisami
Do następnego 
Buziaki 
Lisek

9 komentarzy:

  1. Ja idę w czarnej sukience i butach na koturnie, ale nie chce iść do szkoły zwłaszcza do nowej -_-
    Najbardziej w tej stylizacji mi się podoba torebka :)

    tornadomysli.blogspot.com +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej.
    Mam pytanie, gdzie kupiłaś tą paletkę cieni? Dostałam kiedyś taką i już mi się kilka kolorów skończyło, chciałabym kupić nową, bo byłam z niej zadowolona, ale nie mogę na nią nigdzie trafić.
    Proszę o odpowiedź na maila: nelcziik@gmail. com lub na blogu http://nelczik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ta stylizacja! Chociaż nie jestem jakąś wielką fanką tunik, ale ta wyjątkowo mi się podoba. :)
    http://gumaczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju ta stylizacja jest świetna uwielbiam te buty i okulary ;) obserwuję <3 http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. stylizacja bardzo ciekawa, ale w tych butach daleko bym nie zaszła :D
    zdecydowanie założę płaskie buty :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na początek roku szkolnego ubieram czarną sukienkę :D

    yukinephoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super okulary i kosmetyki! :3
    Świetny outfit!


    NOWY POST! Kliknij tutaj
    JAK ZACZĄĆ WSPÓŁPRACĘ? Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń