środa, 26 sierpnia 2015

| BACK TO SCHOOL | Nowy design zeszytu


Kolejny post z serii Back to school. 
A w nim jak zmienić prosty i tani zeszyt w nasz wymarzony w tani sposób.
Ostatnio natrafiłam na tanie zeszyty i bez zastanowienia kupiłam je.
Ale stwierdziłam że są takie smętne i nie podobają mi się, więc postanowiłam zrobić małą przeróbkę.
Co nam będzie potrzebne:
-zeszyty
-nożyczki
-klej
-taśma dwustronna
-kartki na okładki (ja swoje projektowałam sama )




 Na początku kleimy 2 kartki ze sobą ja użyłam taśmy dwustronnej i łączymy kartki z lewej strony



 Kolejnym krokiem jest poklejenie zeszytu i przymocowanie kartki



Na koniec zaginamy rogi do środka i gotowe. Możecie na okładkach przyklić na taśmę dwustronną na przykład plan lekcji.


Tak wyglądają już gotowe zeszyty


Dajcie znać czy pomysł Wam się spodobał i czy wykorzystacie go.
Zapraszam również do pierwszego postu z serii Back to school 

Dziękuje za przeczytanie postu i zostawienie komentarza :) to bardzo motywuje do dalszego pisania
Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj, żeby być na bieżąco z nowymi wpisami
Do następnego 
Buziaki 
Lisek

8 komentarzy:

  1. Mi się podobają te okładki :* Są śliczne :*
    Będzie z Back to School haul ?
    http://aasiaablog.blogspot.com/2015/08/my-dreams.html

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysł na przyozdobienje zeszytów, mogę wiedzieć jak przygotowywałaś swoje okładki?
    Zapraszam na mojego bloga i mam nadzieję, że Ci się spodoba i zostaniesz ze mną na dłużej
    * bo nie chce go prowadzic skoro nikt go nie czyta, ew 😭
    http://beautyis-life.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę całkiem fajne.. tak tylko myślę, czy przetrwa to w czystości cały rok? :)

    zapraszam do siebie
    recenzjeksiazkomaniacy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł ;))
    Świetnie Ci wyszły te zeszyty.
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł i piękne wykonanie ;) można sporo zaoszczędzić

    PS zapraszam do mnie zdunkaaslife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajnie to zrobiłaś, sama bym na to nie wpadła! ^^
    A efekt końcowy naprawdę fajny, wyglądają jak byś je kupiła w sklepie! =D
    Pozdrawiam,
    ~Karolina z bloga caroberry.blogspot.com ♥.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prosty i szybki sposób, a jaki efekt. Super!:)

    OdpowiedzUsuń