niedziela, 30 sierpnia 2015

| Back to school | Organizacja czasu


Wakacje się kończą i mamy nowe obowiązki, zajęcia pozalekcyjne no i oczywiście szkoła. 
Więc trzeba zarządzić naszym czasem.
Przygotowałam kilka trików  które pomogą przy organizacji czasu w czasie szkolnym.

1. Zrób plan dnia
Najlepiej jak usiądziesz rano albo wieczorem i zaplanujesz swój następny dzień, będzie łątwiej jak będziesz wiedzieć co masz robić 

2.Pilnuj czasu!
Pilnuj czasu jaki masz przeznaczony na zadania z planu dnia

3.Używaj kalendarza lub organizera
Lepiej mieć wszystko zapisane na kartce i wtedy mamy bardziej sprecyzowane zadanie i czas

4.Pilnuj terminów!
Jak masz coś zaplanowane na dany dzień zrób to od razu. Po co później się tym martwić?

5.Mów NIE!
Jeśli wiesz że nie zrobiłeś rzeczy z listy, odmów rzeczom które nie są ważne 

6.Ustalaj cel na początku!
7.Swoje działania określaj w ścisłym czasie

8. Miej zegar w widocznym miejscu
9.Ustawiaj sobie przypomnienia 10-15 minut przed

10.Skup się!

11.Nie rozpraszaj się!
Pozbądź się rzeczy które cię rozpraszają

12.Nie denerwuj się nieistotnymi rzeczami!

13.Ustal priorytety!

14.Rób podobne zadania partiami!

15.Pozbądź się zjadaczy czasu!

16.Zrób sobie przerwę jeśli tego potrzebujesz!

17.Bądź pozytywnie nastawiony!




Dziękuje za przeczytanie postu i zostawienie komentarza :) to bardzo motywuje do dalszego pisania
Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj, żeby być na bieżąco z nowymi wpisami
Do następnego 
Buziaki 
Lisek



4 komentarze:

  1. Ja mam spory problem z organizacją czasu, dlatego kupiłam kalendarz, w którym będę wszystko zapisywać i planować.
    Mam nadzieję, że mi się uda :)

    okejkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam spory problem z organizacją czasu, dlatego kupiłam kalendarz, w którym będę wszystko zapisywać i planować.
    Mam nadzieję, że mi się uda :)

    okejkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaję mi się, że ten post może naprawdę pomóc na skupieniu się w nadchodzącej nauce i obowiązkach.
    ★MILION SŁÓW - Blog★

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna organizacja. :)
    U mnie problemem jest to, że martwię się na zapas :)
    http://www.me-kwiatoners.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń