sobota, 12 września 2015

Przytulna jesień



Nadszedł wrzesień a z nim jesień.
Jesień już niedługo da nam się we znaki 
Teraz jest najlepszy czas żeby aby dodać trochę przytulnego jesiennego nastroju.
Pokażę Wam kilka moich podstaw jeśli chodzi o jesienne wieczory.

Jesień kojarzy mi się z kolorowymi liśćmi, krótszymi dniami i oczywiście z deszczową aurą.
Chcę się podzielić kilkoma moimi sposobami jak ja spędzam jesienne wieczory gdy deszcz sączy się z nieba i nie chce nam się ruszać z domu.

CIEPŁY KOC
Moim "must have" na jesienne wieczory jest koc.Nie wyobrażam sobie popołudniowej drzemki bez koca. Super delikatny, mięciutki i kaszmirowy koc utuli nas do snu :)


NASTROJOWE ŚWIECZKI
Kolejnym elementem przytulnego wieczoru są świeczki.
Poniżej moje ulubione zapachy świec na okres jesienny.


CIEPŁA PODUSZKA,KOŁDRA 
Najważniejszy jest komfort, a jesienią i zimą jest od najważniejszy bo potrzebujemy ciepła i miekkości a lniany zestaw jest idealny bo jest zrobiony w 100% z naturalnych włókien

 SATYNOWA POŚCIEL
Pościel wykonana z materiału jakim jest satyna bawełniana posiada bardzo dużo zalet. Po części dba o naszą urodę. Jest połączeniem właściwości naturalnej bawełny z szlachetną satyną.


GORĄCY NAPÓJ
Jak to zimą najlepszym napojem jest gorąca czekolada, i tego nie da się podważyć ale przepyszna kawa z dodatkiem cynamonu, ekstraktem z dyni to idealne połączenie na jesienne wieczory


Dajcie mi znać w komentarzach jakie są wasze ulubione elementy jesieni i co o tej porze roku lubicie najbardziej robić. Napiszcie też z czym Wam kojarzy się jesień

Do napisania postu zostałam zainspirowana przez firmę Parachute która posiada w swoim asortymencie niesamowite i mięciutkie poszwy na kołdry i poduszki oraz przepiękne świece

Dziękuje za przeczytanie postu i zostawienie komentarza :) to bardzo motywuje do dalszego pisania
Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj, żeby być na bieżąco z nowymi wpisami
Do następnego 
Buziaki 
Lisek

9 komentarzy:

  1. Ciepły sweter, koc, kubek gorącego kakao, obok zapalona świeczka, ulubiona książka w ręce... mmm rozmarzyłam się ;)
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny koc, uwielbiam jesienne wieczory z książką w ręku i gorącą herbatą na stoliku. Pozdrawiam ciepluko <3 http://swiatoczamiali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Satynowa pościel gości u mnie całe lato, jesienią i zimą rozkoszuję się flanelową ;) a kawa, czekolada i herbata oraz świeczki to moje jesienne gadżety ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham jesienne wieczory otulona miekkim kocykiem a do tego jak w tv leci moj ulubiony film/serial:)
    zapraszam do mnie http://stachooowiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciepły, gruby koc, gorące kakao i dobry film - tak najchętniej spędzam wolny czas jesienią :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciepły, gruby koc, gorące kakao i dobry film - tak najchętniej spędzam wolny czas jesienią :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że Pani też ma bogatą wyobraźnię, a do tego zmysły wyostrzone na przyjemne smaki i zapachy:) Jesień na pewno nabierze dzięki temu nowych barw!

    OdpowiedzUsuń
  8. Za oknem pada, coraz trudniej mi się wstaje z łóżka, więc muszę wykorzystać te pomysły, najlepiej wszystkie! Chciałabym jakąś pościel w fajne duże wzory, może jakieś liście albo coś takiego, ale w sieciówkach nic nie znalazłam na razie :( wszystko takie gładkie i minimalistyczne. Wpadła mi w oko fajna hurtownia pościeli, może coś tam znajdę i ta jesień będzie bardziej znośna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Satynowa pościel bardzo milutka. Na święta kupiłam sobie pościel z lnu. Lniana pościel mocna, wytrzymała i ekologiczna. Jestem też bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń