sobota, 3 października 2015

2 OOTD's | Flowers casual & All black | DRESSLINK



W dzisiejszym poście mam dla Was 2 Outfitty. Z dwoma rzeczami które dostałam od Dresslink.
Jestem w 100 % zadowolona z rzeczy które dostałam, jakość jest bardzo dobra.










           Z kurteczki jestem  zadowolona. Bardzo pozytywnie  zaskoczona

 Kurteczka - klik
Spodnie - C&A
Buty - CCC
Top - H&M










Jeśli chodzi o bluzkę to troszkę się zawiodłam ale to przez moje nierozważność bo popatrzyłam na pierwszy obrazek i nie zjeżdżałam na dół.Nie przeczytałam że bluzka ma rozcięcie z tyłu, ale to nic uważam że jest ona bardziej na wizytowe wyjścia do spódnicy czy spodni z wysokim stanem.
Bluzka - klik
Spódnica - H&M
Buty - Allegro

Bardzo proszę o poklikanie w linki z ubraniami i mam dla was kod rabatowy do strony Dresslink
Kod 10% taniej:  Blog15

Dajcie znać co sądzicie o zamówieniu i czy Wy też zamawialiście rzeczy z Dresslink

Dziękuje za przeczytanie postu i zostawienie komentarza :) to bardzo motywuje do dalszego pisania
Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj, żeby być na bieżąco z nowymi wpisami
Do następnego 
Buziaki 
Lisek

2 komentarze:

  1. Mega fajna jest ta kurtka:)
    Ogólnie bardzo ładne zdjęcia:)
    Pozdrawiam

    puszczykowsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. kwiatowa kurtka jest cudowna! i wygląda na naprawdę dobrze wykonana :) aż chyba sobie taką zamówię!

    proteinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń