czwartek, 8 października 2015

Nie łam się, czyli jak naprawiać pokruszony cień | DIY

Ostatnio wszystko leci mi z rąk i niestety kiedyś musiało się to zdarzyć. 
Połamały się - cienie 
Ale nic straconego czas je odnowić 

Mowa tutaj o mojej paletce z Lovely i bronzerze.
Z racji tego że nie chciałam ich wyrzucać pomyślałam co by tu zrobić żeby to scalić.

Przeglądając Internet wpadłam na ten sposób i chciałam się z Wami podzielić bo on właśnie uratował moje cienie 






 
Cienie kruszymy i dodajamy kilka kropel alkoholu lub wody







Mieszamy cienie i przekładamy do pojemników



Przykładamy papier żeby odsączyć nadmiar alkoholu











Dajcie znać czy skorzystacie z tego sposobu

Dziękuje za przeczytanie postu i zostawienie komentarza :) to bardzo motywuje do dalszego pisania
Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj, żeby być na bieżąco z nowymi wpisami
Do następnego 
Buziaki 
Lisek

5 komentarzy:

  1. Nominowałam Twój blog do Liebster Blog Award :) http://luella-make-up.blogspot.com/2015/10/liebster-blog-award.html Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawy sposób, na pewno z niego kiedyś skorzystam :3
    http://citeofbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie podoba mi sie twoj blog :D
    http://borawsca.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezly pomysl, ja tam nawet jak sie pokruszy to renowacji nie przeprowadzam, po prostu bardziej uwazam na przechowywanie by sie nie porozsypywały ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł i wiele razy próbuję. :) Jestem jak najbardziej na tak ! : Zapraszam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń