sobota, 31 października 2015

Dary losu od Plaznet Cosmetics

Przyszła jesień a wraz z nią paczuszka od Plaznet 
Zapraszam Was na openbox i małą recenzję


  Ostatnio napisała przyszła do mnie paczuszka od Plaznet cosmetics.
No i dzisiaj przychodzę do Was z openboxem. 


 W pudełeczku były:
-ulotki 
-długopis
-herbatki żurawinowe idealne na jesienną pogodę
-volumizing primer
-volumizing mascara
 Jak widzicie herbatki można wypić w różnych porach dnia i niezależnie od nastroju :)
W tę jesienną chandrę sięgnę po żurawinową moc, rankiem żurawinowe przebudzenie a wieczorkiem  po ciężkim dniu nauki żurawinowy relax


 No i przechodzę w końcu do tuszu i primera. Już sam wygląd opakowania wywołał u mnie efekt WOOW! Bardzo ekskluzywne opakowanie to niezwykle pozytywna cecha idealnej marki. Ale zastanawiała mnie jedna rzecz- Czy ten duet zadziała na moich króciutkich i prostych rzęsach.

 Po otwarciu primera zaskoczył mnie bardzo jego kolor bo jest - niebieski.
Trochę się go obawiałam ale chyba niepotrzebnie.


Jak widzicie efekt po nałożeniu primera jest naprawdę super i jestem w szoku. Bardzo ładnie wydłużył rzęsy i je delikatnie podkręcił
Co mówi producent?
"Primer odżywia rzęsy i chroni je przed łamaniem. Podkręca i układa rzęsy. Potęguje efekt tuszu do rzęs oraz wydłuża jego trwałość. Niebieski kolor sprawia, że oczy wyglądają na większe i bardziej błyszczące. Podkreśla kolor oczu i wzmacnia kolor tuszu."


 Szczoteczka idealnie dopasowuje się do każdej,nawet najmniejszej rzęsy. Dobrze rozczesuje rzęsy,nie sklejając ich. Aplikacja nie sprawia najmniejszego problemu. Kolor jak widzimy jest zabójczy, piękna głębia niebieskości,pięknie wygląda na rzęsach nawet już bez dodatku tuszu. Sam w sobie daje bardzo ładny efekt. Primer ułatwia aplikację tuszu . Aksamitna formuła zapewnia lepszą przyczepność tuszu do rzęs.
Primer bardzo uwydatnia kolor oczu,co jest dodatkową zaletą. Bardzo polubiłam tą bazę głównie za właściwości pielęgnacyjne. Zauważyłam piękne wydłużenie oraz podkręcenie moich rzęs. Baza nie podrażnia oczu,co niestety robi wiele tego typu kosmetyków. Dobrze się zmywa,nie kruszy się i nie powoduje,że tusz będzie się nam sypał.



Jeśli chodzi o tusz do rzęs to ma piękny głęboki kolor i po całym dniu się utrzymuje, długo się trzyma i nie osypuje się. Rzęsy nie są sztywne. 
Co mówi producent?
"Maskara Volumizing Revitalash to innowacyjny tusz do rzęs. Specjalna receptura produktu oraz zaprojektowana do niej szczoteczka maksymalizuje wygląd rzęs.
Będą wyglądać one jeszcze pełniej i bardziej kusząco niż kiedykolwiek.
Używana razem z Revitalash odżywką sprawia, że rezultaty są olśniewające.
Uniwersalny tusz do rzęs Revitalash Volumizing Mascara dostępny jest w dwóch kolorach."


 Jestem bardzo zadowolona z tych produktów. Bardzo dziękuje firmie Revitalash za możliowść przetestowania ich produktów.

Dajcie znać czy mieliście kontakt z tymi produktami jeśli tak to chętnie przeczytam wasze opinie na ich temat 

 Dziękuje za przeczytanie postu i zostawienie komentarza :) to bardzo motywuje do dalszego pisania
Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj, żeby być na bieżąco z nowymi wpisami
Do następnego 
Buziaki 
Lisek

4 komentarze:

  1. Ciekawa zawartość! Te herbatki żurawinowe najbardziej mnie zauroczyły ♥

    Blog z sesjami zdjęciowymi i charakteryzacjami:
    http://sylw-photos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie ten zestaw, aleee efekt niekoniecznie mnie zachwyca ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę wart tego, trzeba nim trochę potuszować i będzie naprawdę super

      Usuń