sobota, 7 listopada 2015

Mój jesienny niezbędnik | Burgundowe love


Złota jesień już przybyła więc czas na zmiany
Więc zmiana niezbędników
Czyli co pomaga mi przeżyć jesienną chandrę


Jak dla mnie jesień jest porą na przemyślenia i zadumę.
A moim kolorem jesieni jest bordo
I właśnie ten kolor najczęściej gości u mnie.

1.SWETRY
Pierwszą rzeczą bez której nie mogłabym obyć się jesienią są swetry, myślę że w waszej jesiennej garderobie też tego nie zabraknie. Gruby wełniany sweter to to co jesienią jest must have
 Moim ulubieńcem jest sweterek z C&A który jest bardzo gruby i ciepły

2.SZAL
Kolejnym niezbędnikiem są szale, Chronią nas przed niskimi temperaturami i chłodnym wiatrem.
To dwa z wielu powodów dlaczego je kocham. W tym sezonie mam swojego ulubieńca czyli sławny szal w kratę. Kupiłam go w Primarku 

3.BURGUNDOWY LAKIER
Jak wspominałam wcześniej, że u mnie ten kolor rządzi więc nie mogło zabraknąć lakieru do paznokci w tym kolorze.

3.BRONZER
Chcę zatrzymać trochę letniej opalenizny, więc ten bronzer jest idealny jest delikatny ale nadaje ciepłe wykończenie

4.POMADKA
Kolejnym niezbędnikiem jest pomadka w kolorze burgundowym. Pomadka jest dwukolorowa i to również jest plusem.

5.RÓŻ W SZTYFCIE
Latem nie używałam różu ale na jesień lubię jego wykończenie na policzkach, bardzo podoba mi się taki rumieniec na twarzy :)

 6. CIEŃ
No i kolejny burgund w moim niezbędniku czyli cienie. Bardzo fajnie napigmentowany i mały zmieści się do każdej kosmetyczki.

7.ZAPACH
Moim zapachem na jesień jest Calvin Klein IN2YOU 


A co znajduje się w waszym jesiennym niezbędniku?
Jaki kolor jest waszym jesiennym ?

Dziękuje za przeczytanie postu i zostawienie komentarza :) to bardzo motywuje do dalszego pisania
Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj, żeby być na bieżąco z nowymi wpisami
Do następnego 
Buziaki 
Lisek

12 komentarzy:

  1. Moimi niezbędnikami na jesień jest gruby, ciepły szalik :) ciepła, ciemna pomadka i cos dobrego do konturowania twarzyczki :)
    zostawiam swoją obserwację i liczę na rewanż :)
    http://bloomrosel.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim jesiennym kolorkiem jest złoto, pomarańcz i brąz. Mam tą samą perfumę z Calvin Klein, jest cudna, polecam także Eternity summertime również Calvin Klein. Pozdrawiam www.lisabella-ela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny niezbędnik, też nie wyobrażam sobie jesieni bez takich cieplutkich sweterków ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak sweterek to na pewno jesienny niezbędnik ♥
    Prześliczny kolor szminki ♥
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweter i szal jak najbardziej! :3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. szale to i mój niezbędnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poluję na taki wielki szalik w kratę <3

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja tak właściwie nie na temat, ale byłam szczerze i pozytywnie zaskoczona odwiedzając Twojego bloga! Wygląda świetnie, masz boskie zdjęcia, piszesz naprawdę ciekawe <3 Dzisiaj niestety wiele osób w tak młodym wieku zaśmieca blogosferę sztucznymi współpracami, obs/obs, kom/kom i trudno dzisiaj o takie perełki jak Twój blog :) aż miło mi zostać na dłużej :3 pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny szalik w kratkę! Chętnie kupiłabym sobie podobny, jednak mam już mój idealny szal na tegoroczną jesień/zimę. Moim niezbędnikiem są masełka z Nivea i woski z yankee candle. :) bardzo fajnie u Ciebie na blogu :*
    http://inspirationforlife.byania.pl

    OdpowiedzUsuń