niedziela, 15 listopada 2015

LashVolution - pogotowie dla krótkich i prostych rzęs?

Czy coś odmieni moje krótkie i proste rzęsy?
Się okaże...
Dzisiaj przychodzę do Was z Openboxem od LashVolution 


Może zacznijmy od tego jak dostałam pudełeczko. 
Firma LashVolution napisała do mnie czy nie chciałabym przetestować odżywki do rzęs.
Bez długiego namysłu zgodziłam się bo od jakiegoś już czasu miałam zamiar zainwestować w takie serum. Moje rzęsy są krótkie i proste, nie znalazłam jeszcze mascary przy której moje rzęsy będą podkręcone.

Pudełeczko dostałam bardzo szybko i wyglądało ono tak :


A oto zawartość pudełeczka


W pudełeczku dostajemy 3ml serum oraz karteczkę (miarkę) żeby sprawdzać wzrost naszych rzęs

Kilka słów od producenta :
Rzęsy, o jakich zawsze marzyłaś są w Twoim zasięgu!

Twoje naturalne rzęsy są krótkie i cienkie? Wypadają w nadmiernej ilości? Próbowałaś nawet najdroższych tuszów do rzęs, ale Twoje rzęsy wciąż nie przypominają tych, które znasz z reklamy?
Twoje poszukiwania rozwiązania właśnie dobiegły końca - LashVolution to serum do rzęs stworzone specjalnie dla Ciebie. Jego skuteczność potwierdzają badania, które wykazały, że 90% badanych kobiet zauważyło wyraźne wydłużenie rzęs.
LashVolution sprawi, że Twoje rzęsy będą wzbudzać pożądanie mężczyzn, a także podziw i zazdrość koleżanek. Będziesz się cieszyć z długich, mocnych i lśniących, a jednocześnie naturalnie wyglądających rzęs.


Korzystanie z LashVolution jest proste, szybkie i nie wymaga od Ciebie żadnych poświęceń. Nałożenie odżywki trwa zaledwie 10 sekund dziennie.

Możesz korzystać z LashVolution nawet jeśli:

  • nosisz soczewki kontaktowe lub okulary
  • masz rzęsy farbowane henną, a na co dzień korzystasz z makijażu
  • Twoje rzęsy są obecnie sztucznie zagęszczone lub przedłużone
  • korzystasz z makijażu permanentnego
  • straciłaś rzęsy przez stosowanie nieodpowiednich preparatów
  • straciłaś rzęsy w wyniku stosowania chemioterapii
Preparat nie powoduje opuchlizny, zaczerwienienia, podrażnień ani przekrwionych powiek.

Brak efektów ubocznych został potwierdzony niezależnymi badaniami.



Dzięki zawartości organicznych składników LashVolution to całkowicie bezpieczna odżywka, która wspomaga naturalny wzrost rzęs. Obecność w składzie serum peptydów i substancji aktywnych oraz ekstraktów z pokrzywy, zielonej herbaty i rumianku sprawia,że jest ono przyjazne dla organizmu.
  • Peptydy i substancje aktywne - zaawansowana formuła wykorzystuje peptydy i substancje aktywne,które w bezpieczny sposób stymulują wzrost rzęs.
  • Niacyna i ekstrakt z pokrzywy zwyczajnej - ekstrakt z pokrzywy w połączeniu z niacyną jest stosowany w preparatach przeciwko wypadaniu włosów, zapewniając długotrwałe efekty.
  • Wyciąg z zielonej herbaty - ekstrakt z zielonej herbaty sprawi, że Twoja skóra będzie nawilżona i wolna od podrażnień w miejscu nakładania serum.
  • Ekstrakt z rumianku - wyciąg z rumianku to popularny składnik kosmetyków, który działa regenerująco oraz bakteriostatycznie.

Składniki: woda, gliceryna, myristoyl pentapeptide-17, propanediol, ekstrakt z kamelii japońskiej, wyciąg z pokrzywy, acrylates/C 10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, ekstrakt z rumianku, dechloro dihydroxy difluoro ethylcloprostenolamide, disodium EDTA, ethylhexylglycerin, niacinamide, phenoxyethanol, propylene glycol, sodium Hydroxide.


 Serum mieści się w malutkiej, szczelnie zakręcanej buteleczce, o pojemności 3 ml, wykonanej z tworzywa. Korek, a jednocześnie uchwyt pędzelka, jest stosunkowo długi, co ułatwia trzymanie - nie wyślizguje się podczas aplikacji.

Na buteleczce znajdują się jedynie nazwa produktu, dane producenta, jest to produkt francuski, oraz termin ważności od momentu otwarcia - jego umieszczenie na opakowaniu kosmetyków szczególnie doceniam :) Ze względu na naturalny skład serum ma stosunkowo krótki termin, wynoszący 6 miesięcy od momentu otwarcia. Ale ta pojemność ma nam wystarczyć na 4 miesiące stosowania, jeśli oczywiście będziemy przestrzegać wskazówek producenta.
LashVolution należy aplikować każdego wieczoru, przed snem, na górną powiekę, tuż u nasady rzęs. 

A tak wyglądają moje rzęsy aktualnie czyli przed rozpoczęciem kuracji
Prawe oko



Lewe oko


 Biorę się za testowanie:)
Za miesiąc wpadam z pierwszą recenzją 
Zapraszam Was również na film na YT gdzie mówię o tym właśnie serum


Napiszcie mi w komentarzach czy używacie jakieś odżywki/serum do rzęs i jaki przyniosła Wam efekt :)

Dziękuje za przeczytanie postu i zostawienie komentarza :) to bardzo motywuje do dalszego pisania
Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj, żeby być na bieżąco z nowymi wpisami.
Zapraszam również na mój kanał na YT

Do następnego 
Buziaki 
Lisek






4 komentarze:

  1. Bardzo mnie ciekawi efekt końcowy :) Sama doklejam rzęsy, pomimo że moje są gęste to strasznie krótkie i proste..
    http://louehx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Daj koniecznie znać na blogu jak sprawdzi się odżywka :) Mam z natury długie rzęsy i szukam czegoś co by je jeszcze wydłużyło, więc jestem ciekawa jak się sprawdzi u Ciebie! Pozdrawiam !::*
    http://inspirationforlife.byania.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award, zapraszam reszta informacji u mnie ----> http://ilove-cookie.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bersama Kami Agen Betting Online Terpercaya
    Dapatkan Promo Menarik Dari Agen Bolavita
    Mari Bergabung Di website www. bolavita .pro
    Bisa juga hubungi , info :
    BBM : BOLAVITA
    wechat : bolavita
    whatup : 6281377055002
    Email : cs@bolavita .com

    OdpowiedzUsuń