środa, 23 grudnia 2015

DIY | Ozdoby choinkowe


W sklepach roi się już od świątecznych ozdób i czasami ich ceny zwalają nas z nóg. 
Dlatego dzisiaj zapraszam Was na zrobienie swoich i tanich ozdób świątecznych.

Produkty do przygotowania masy solnej :
1 Szklanka mąki
1 Szklanka soli 
1/2 Szklanki wody

Składniki zagniatamy razem. Ciasto rozwałkowujemy na grubość około 5mm.

Produkty do przygotowania ozdób:
-słomkę
-foremki
- wstążka lub sznurek
-farby akrylowe lub spray




 Z masy wykrawamy kształty i robimy otwór za pomocą słomki żeby móc zawiesić naszą ozdobę.





Gdy wszystkie ozdoby już powykrawałam włożyłam je do piekarnika żeby wyschły.
Po wyschnięciu zaczęłam je ozdabiać i używałam do tego białej i czerwonej farby akrylowej i spray'u w kolorze srebrnym.


 Na koniec



Co myślicie o tym pomyśle?
Wykorzystacie go?

Dziękuje za przeczytanie postu i zostawienie komentarza :) to bardzo motywuje do dalszego pisania
Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj, żeby być na bieżąco z nowymi wpisami.

1 komentarz:

  1. Uwielbiam pracę z masa solną! Muszę zrobis sobie jakies nowe ozdoby! Dziękuje kochana za inspiracje <3

    OdpowiedzUsuń