czwartek, 21 kwietnia 2016

Soniczna szczoteczka do twarzy | BEAUTYline |


Każda z nas lubi piękną i zadbaną cerę. I każda z nas szuka rozwiązań co robić żeby takową mieć.
Soniczna szczoteczka do twarzy BEAUTYline jest idealnym pomocnikiem w utrzymaniu zdrowej i pięknej cery w zaledwie kilka minut.


Swoją przygodę z tą szczoteczką planowałam od dłuższego czasu, gdy miałam już ja kupic rozeszła się jak świeże bułeczki, stwierdziłam że to jeszcze nie czas żeby wpadła w moje rączki. "Następnym rzutem" udało mi się ją upolować i bardzo się z tego cieszę i moja cera również.
Przed szczoteczką soniczną stosowałam zwykłą szczoteczkę do twarzy ale ona po kilku myciach sie rozczapierzyła no i powędrowała do kosza. 

Szczoteczkę z Biedronki stosuję od dobrych kilku miesięcy i uważam że jest to bardzo dobry zakup 


Szczoteczka jest doskonała do oczyszczania i masażu twarzy oraz złuszczania naskórka. 
Szczoteczka ma 2 prędkości obrotowe high i low


Zestaw zawiera:

  • nasadkę masującą
  • nasadkę lateksową
  • nasadkę z gąbką
  • nasadkę szczotkową
  • etui
  • napęd




Nasadka szczotkowa
Idealna do codziennego mycia twarzy, usuwa martwe komórki i regeneruje uszkodzone.

Ja używam jej codziennie rano i wieczorem razem z żelem do twarzy tworzą idealny duet, a moja cera po tym oczyszczeniu jest promienna.


Nasadka masująca
Dzięki tej nasadce poprawimy krążenie oraz jest pomocna przy absorbcji kosmetyków. Ja za jej pomocą nakładam oleje 


Nasadka lateksowa
Dzięki niej możemy delikatnie wmasować produkt, poprawia wchłanianie się kosmetyku


Nasadka z gąbką
Służy do nakładania makijażu, równomiernie nakłada podkład.




























Koszt tej szczoteczki to 19.99
 I dostępny jest w 2 wersjach kolorystycznych: różowej i niebieskiej.

Dajcie znać czy macie tą szczoteczkę i jak wam się sprawdza :)
A jeśli nie to czy się skusicie na taką szczoteczkę do twarzy 

Spodobał ci się wpis? Zostaw komentarz
to bardzo motywuje do dalszego pisaniaJeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj, żeby być na bieżąco z  wpisami.Zapraszam również na mój kanał na YT
Do następnego Buziaki Lisek




2 komentarze:

  1. Zastanawiam się nad jej zakupem :) Super post :)
    http://mlodamamakacpra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog. Rozwijasz tutaj wiele tematów co strasznie przyciąga dlatego też obserwuję :*
    Pozdrawiam, miłego wieczoru życzę i zapraszam do siebie na bloga >> http://dominatt.blogspot.com/ << i na facebooka bloga >> https://www.facebook.com/dominatt.blog/ <<

    OdpowiedzUsuń