piątek, 20 maja 2016

Lash volution - podsumowanie po 6 miesiącach




 W październiku pojawił się wpis Lashvolution - openbox
I dzisiaj po 6 miesiącach stosowania serum czas na podsumowanie
Na początek przypomnę co zaleca producent



LashVolution zapewnia maksymalną efektywność działania, potwierdzoną niezależnymi badaniami. Odżywka przyspiesza naturalny wzrost rzęs, dzięki czemu jest wyjątkowo skuteczna, a zarazem bezpieczna.

  • pierwsze efekty możesz zaobserwować już po 14 dniach
  • Twoje rzęsy będą zachwycać bez makijażu i drogiego tuszu
  • maksymalny efekt uzyskasz po pełnej, 4-miesięcznej kuracji
  • Twoje rzęsy staną się seksowne i kuszące jak nigdy dotąd
  • efekty będą bardziej widoczne niż przy sztucznych rzęsach



Wśród składników serum znajdziemy: 
  • Peptydy i substancje aktywne Zaawansowana formuła wykorzystuje peptydy i substancje aktywne, które w bezpieczny sposób stymulują wzrost rzęs.
  • Niacyna i ekstrakt z pokrzywy zwyczajnej Ekstrakt z pokrzywy w połączeniu z niacyną jest stosowany w preparatach przeciwko wypadaniu włosów, zapewniając długotrwałe efekty.
  • Wyciąg z zielonej herbaty Ekstrakt z zielonej herbaty sprawi, że Twoja skóra będzie nawilżona
    i wolna od podrażnień w miejscu nakładania serum.
  • Ekstrakt z rumianku Wyciąg z rumianku to popularny składnik kosmetyków, który działa regenerująco oraz bakteriostatycznie.
Sposób użytkowania:
Serum nakładałam codziennie wzdłuż linii rzęs wieczorem po demakijażu
Pierwsze efekty:
Pierwsze efekty zauważyłam po miesiącu od rozpoczęcia kuracji, zaobserwowałam zagęszczenie i pogrubienie stały się one bardziej podatne na mascary i pięknie się podkręcały


 Rzęsy po tych 6 miesiącach są dłuższe, gęstsze, 
Byłam również w szoku, ponieważ rzęsy na moim lewym oku były proste i krótkie nie chciały się podkręcać serum na nie zadziałało po 2 miesiącach i jestem bardzo zadowolona

Dodam , że w miejscu gdzie nakładałam serum przy linii rzęs pojawiła się lekko fioletowa linia 
To jedyny malutki minusik 




Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z efektów, na początku byłam sceptycznie nastawiona, bo myślałam że nic nie zadziała na moje sztywne rzęsy a tu miłe zaskoczenie. Bardzo dziękuję firmie Lashvolution za możliwość przetestowania serum




Stosujecie albo stosowaliście odżywki do rzęs?
Macie swoich ulubieńców? Podzielcie się w komentarzu



Spodobał ci się wpis? Zostaw komentarz
To bardzo motywuje do dalszego pisania

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj, żeby być na bieżąco z  wpisami.

Zapraszam również na mój kanał na YT
Do następnego 

Buziaki :*

Lisek









3 komentarze:

  1. efekt zdecydowanie widoczny ;) nie znam tego serum, do tej pory zawsze używałam long 4 lashes
    zapraszam http://annatajemnicza21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam tej odżywki. No proszę... Naprawdę efekty są spore :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt super, masz przepiękne oczy :)

    OdpowiedzUsuń