poniedziałek, 16 stycznia 2017

Winter is here...




Hejka Kochani! 
Nadszedł styczeń, a z nim w końcu wyczekiwany przeze mnie śnieg.
      Nie wiem jak Wy, ale ja kocham patrzeć na śnieg za oknem, co prawda tylko za oknem bo na samą myśl, że na zewnątrz jest minusowa temperatura, a ja jestem zmarzlakiem, to ciężko jest wyjść z domu. 
Mimo wszystko bardzo lubię ten miesiąc... 
Może dlatego, że jest to pierwszy miesiąc w roku i jeszcze żyjemy postanowieniami noworocznymi i zastanawiamy się jaki będzie nasz nowy rok.
Dla mnie styczeń jest wyjątkowy, ponieważ w tym właśnie miesiącu obchodzę urodziny. W tym roku będzie jeszcze bardziej szczególny, ponieważ kończę 18 lat.


Z racji tego, że trochę tego śniegu nasypało to postanowiliśmy wybrać się na zdjęcia. Aura nam nie zbyt sprzyjała, bo rozebrać się przy minus pięciu stopniach łatwo
 nie było, co później poskutkowało leżeniem w łóżku i faszerowaniem się lekami.
Lecz patrząc na zdjęcia jestem zadowolona i myślę, że było warto.
Możecie popatrzeć na efekty...







  A Wy lubicie styczeń i zimową aurę? 
Zapraszam Was do obserwowania mojego bloga oraz kanału na Youtube, który już niedługo ożyje.
Zapraszam także na mojego Snapchat'a oraz Instagrama.

 Możecie również zostawić linki do swoich blogów, a ja bardzo chętnie Was odwiedzę.

Buziaki! 

6 komentarzy:

  1. sweterek jest świetny :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie cierpię zimy, zdecydowanie wolę ciepłe dni :D
    Zdjęcia prześliczne!
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń



  3. Całkiem niezły blog, dobrze się czytało ! Mysle, ze następne wpisy beda równie ciekawe.
    Jeśli szukasz naprawy, konfiguracji PC itp w Warszawie to zajrzyj :

    Komputery PC Urysnów

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te zdjęcia ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne ziomowe fotki kochana :*
    Pozdrawiam i obserwuję
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia. Super wyglądasz. Organizuje na blogu konkurs-zapraszam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń