niedziela, 1 stycznia 2017

Zdrowo i BIO | Lestello




















 "Nowy rok, nowa ja!" - powiedziała tak pewnie niejedna osoba w 2017 roku.

Pewnie niejednej osoby postanowieniem noworocznym jest zrzucenie kilku kilogramów, bądź po prostu lepsze odżywianie się. Ja sama planuję ograniczyć listę fast foodów. A z racji tego, że teraz bardzo dużo osób stawia na życie "fit", na organiczną żywność, wszystko BIO, bez glutenu itp.
Skusiłam się, żeby sprawdzić czy faktycznie produkty te są dobre oraz czy będą zamiennikami tych mniej BIO.

Mam  kilka zdrowych przepisów i w najbliższym czasie będę chciała się nimi z Wami podzielić.







Używacie produktów BIO?


3 komentarze:

  1. Hej a masz moze cos na ilads?

    OdpowiedzUsuń
  2. widze ze zmiany zmiany zmiany :) gratuluje i trzemam kciuki za wytrwalosc :)
    btw zapraszam do mnie na nowy post
    wakacje w srodku zimy...zapraszam do Tajlandii :)
    https://brbadventures.wordpress.com/2017/01/02/one-night-in-bangkok/
    Kasia

    OdpowiedzUsuń